środa, 5 września 2012

Witajcie!!!

Mam na imię Natalia i mam dwadzieścia parę lat. Posiadam różne zainteresowania, ale największe z nich to kulinaria i ogrodnictwo (a dokładniej warzywnictwo i kwiaty doniczkowe). W wolnych chwilach uwielbiam zajmować się kwiatami w domu (których mam naprawdę dużo), pracować w ogrodzie oraz gotować. Niestety, zbyt wiele wolnego czasu nie mam, toteż gotuję dosyć rzadko. Gotowaniem w naszym domu, zajmuje się głównie mama. Ja, jeśli to robię, to najczęściej w weekendy, chociaż chciałabym częściej. Tego bloga założyłam z kilku powodów. Po pierwsze: ma być on dla mnie inspiracją i mobilizacją do działania oraz rozwijania się na polu kulinarnym. Po drugie: chcę się dzielić z Wami, sprawdzonymi przeze mnie przepisami. Po trzecie: chcę abyście i Wy mnie inspirowali, oceniali i doradzali mi. Po czwarte: ma być on dla mnie miłym urozmaiceniem mojego życia, taką wesołą przygodą. Na tym blogu będę zamieszczać przepisy na różne potrawy, zaczerpnięte z gazet lub książek, urozmaicone, bądź też przeze mnie ułożone. Będę zamieszczać na nim również zdjęcia jedzonka, które przygotowałam. Raczej nie będą to suche informacje i polecenia, ponieważ nie umiem zwięźle i krótko, będzie za to z różnymi, małymi dygresjami.
Zapraszam Was do odwiedzania mojego bloga, gotowania razem ze mną, inspirowania mnie i wyrażania własnego zdania!

Pozdrawiam

Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz